صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

❤فاخته❤

گذاشتن رمز برای مطالب وبلاگم

1395/11/3 16:19
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست های عزیزمبغل

من به دلایلی تصمیم گرفتم که برای تمام پست های وبلاگم رمز بزارم،اما این پست بدون رمز میمونه لطفا دوستایی که میخوان رمز رو داشته باشن بهم بگن تا بهشون رمز رو بدم...

خیییییییییییییییییلی خییییییییییییییییلی دوست داشتم که این کارو نمی کردم،اما خب به فضای مجازی اعتمادی نیستغمگین

پ.ن:الان یکی از دوستای مهربونمون به یه راهنمایی هایی درمورد رمز گذاری کرد و رمز پست ها برداشته شدمحبت

ممنون از اینکه همراه ما هستید...محبت

پسندها (3)

نظرات (9)

بهاری
3 بهمن 95 16:35
چرا همچین تصمیمی گرفتی نسیم اگر واقعا به فضای وبلاگ نویسی اعتمادی نیست، ما هم همین کار و کنیم....
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام گلم،ممنون که بهمون سرزدی... به دلایلی این تصمیم رو گرفتم،پیشنهاد می کنم تو هم همین کارو بکنی بهارجوووون
✗мєℓιηα✗
3 بهمن 95 17:44
سلااام گلم اپم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام عزیزم اومدممممممممم
الهه
4 بهمن 95 19:07
سلام اجی خوبی چی بگم اجی صلاح دونستی به منم رمز بده اجی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام آجی رمز رو بهت دادم با عشق
*❤✿✿✿( مهتاب )✿✿✿❤*
8 بهمن 95 2:24
آجی آپ کردم پست ثابتم رو هم یه نگاهی بنداز
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
آجی خوشگلم اومدم و خوندم عزیزمممممممممم
معصومه باروئی
10 بهمن 95 18:40
سلام نسیم جان میشه به منم رمز رو بدی؟
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام معصومه جووون شما که خودت وبت رمز داره
✗мєℓιηα✗
10 بهمن 95 22:46
سلااام خانومی چطوری خوبی؟؟؟
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلااااااااااااااام ممنون خوبم عزیزممممم
آجی ثمینــــــــ❤
21 بهمن 95 11:33
سلاممم نسیم جوون خوبی؟ثمین هستم.میشه رمز وب خوشگلتو بهم بدی؟میخوام خواهرانه هاتو بخوووونم دوستت دارم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام ثمین جونم حتما عزیزم با کمال میل منم دوستت دارمممممممممممممم
مامان آرزو
4 اسفند 95 0:27
سلام عزیزم ترسوندیم با حرفت واقعا نیاز به رمزگذاریه اما من اصلا وبلاگ رمز دار دوست ندارم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام من عکس های صدرا رو می دیدم که با یه سرچ ساده توی اینترنت پخش شده بود به خاطر همین تصمیم گرفتم وبش رو رمز دار کنم
زینب
21 فروردین 96 4:23
سلام اکه دوست داشتی رمز بده منم وبلاگم رمز داره خواستی بهت می دم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام رمز برداشته شد عزیزم حتما دوست عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد