صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 23 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

❤فاخته❤

❤ نتیجه ی مسابقه ❤

1395/2/12 14:46
394 بازدید
اشتراک گذاری

داداش جونم سلاااااااااااااامبغل

میخوام نتیجه ی مسابقه ای که دوستای گلم توش شرکت کردن رو بگم اما قبل از اون باید به ادامه مطلب برن.پس بزن برییییییییییییییییییییییییییییییم...

 

 

پی نوشت:امروز توی مدرسه در خورد روی ناخنم ناخنم سیاه شد و هی خون اومد و خون اومدغمگیناینقدر گریه کردمگریهگریه

رفتیم دکتر گفت شدید کوفته شده یه ذره دیگه ضربه شدید تر بود انگشتت می شکستغمگینبعد هم گفت که بریم عکس بگیریم...حالا اینقدر میسوزه و درد میگیرهغمگین
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا یه راست میریم سراغ برنده ها:

نفر اول:مامان آرشیدا جووووووووونی

با 6 رای طلایی نفر دوم شد...هوررررررررررررررررررررررراجشن

نفر دوم:خاله مینای عزیززززززززززززم

با 4 رای طلایی نفر سوم شد...هووووووووووووووووووووووراجشن

http://uupload.ir/files/njk2_images-17.jpg

هم چنین به دوست گلم نرجس جون یه سایت معرفی می کنم که خییییییییییلی خوبه.

موفق باشید دوستای گلم...

باید این رو بگم که بعضی از دوستان به صورت خصوصی پیام دادن و نظرشون رو گفتن.

به هر حال از همه ی شما ممنونم که من رو همراهی کردین.

فدای همتوووووووووووووونفرشته

پسندها (9)

نظرات (10)

مامان آرشیدا
12 اردیبهشت 95 18:20
هوراااااااااااا من نفر دوم شدم
محجوب بانو
12 اردیبهشت 95 22:53
به به تبریک به همه چرا مینا جونم نفر آخر شده
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
آخه من چیکار کنم
♥ ᓘـاله میــنا ♥
13 اردیبهشت 95 12:21
مرسی دوستم خوشحال شدم خییییلیهمیشه از این مسابقه ها بذار.دوووست دارم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
چشم عزیزم کاری نکردم کهامید به خدا شااااااید دوباره گذاشتم
narjes jo0on
13 اردیبهشت 95 13:38
سلام خواهش میکنم کاری نکردم اشکال نداره
عشق امیرحسین
13 اردیبهشت 95 14:32
سلام نسیم جون خیلی ممنونم که بهم خبر دادی واقعا خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوشحال شدم// امیدوارم که دست هم خیلی زود خوب بشه عزیزم راستی کی بیام جایزم رو بگیرم؟؟
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
قربونت عزیزم قابلی نداشتهمین الان بیا جایزت رو تحویل بگیر
خاله معصومه و بچه ها
15 اردیبهشت 95 12:40
اخجون جونمی جون من شک نداشتم که آجی سیما اول میشه و رای میاره
سیماخاتون
17 اردیبهشت 95 16:30
بدو خصوصی
مامان نسیم
19 اردیبهشت 95 21:53
سلام نسیم جون. لینک شدی. اگه دوست داشتی لینکم کن. سعی می کنم قالب وبلاگمو انتخاب کنم و بزارم. یه چیزی رو می خواستم بپرسم؟ این که کجا باید سن عشقامو بنویسم. راستش اکثراً دیدم که همه تو وبلاگاشون birthday frame دارن و بعدش سن کوچولو هاشون رو نوشتن. از کجا می تونم برم و مثل اونها سن عسل و رادینو بنویسم؟ اگه راهنماییم کنی خیلی ممنون میشم.
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام عزیزم. برای اینکار باید وارد نی نی وبلاگ بشی. بعد اون گوشه چند تا گزینه میبینی.روی گزینه ی « مدیریت وبلاگ » کلیک کن.کلی گزینه میاد.شما روی ( سن شمار و متولدین امروز ) کلیک کن و میبینی که گزینه ای به اسم ( نی نی جدید ) داره.اونا میری و مشخصات نی نی رو وارد می کنی و تایید رو میزنی. به همین راحتی
maman
1 تیر 95 21:27
سلام خاله کوچیکه خوبی !!!میگم من با پست جدید برگشتم خوشحال میشم مهمون وبم بشی!!! امضا آریانا
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
سیما
3 تیر 95 23:31
سلام مرسی که از ادامهمطلبت وب و حذف کردی/ ولی توی صفحه اصلی هستش راستی نوشته بودی نظرات و حذف کردی ولی من که دارم همش و می بینم/ چی رو حذف کردی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
یعنی چی که توی صفحه اصلی هست؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد