صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 18 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

❤فاخته❤

واکسن چهار ماهگی

1395/8/25 16:09
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلمچشمک

ببخشید دوست جونیا قرار بود شنبه بنویسم حالا دارم مینویسمخجالت

واقعا وقت نمیشه بخصوص حالا که کلاس ششمم و برای امتحان تیزهوشان میخونم دعا کنید قبووووووووووووول بشمبغل

حالا بگم از صدراجونی که من نبودم واکسن زده...خیلی خیلی پسر مهربونی بوده و گریه نکرده،پس دست بزنید براااااااااااااااااشniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

داداش خوشملم چون پسر خوبی بوده و همه میگفتن این واکسن عالیه،قراره وبش رو زیبا کنیم...niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

آفرین داداش شجاع من...آفرین...حالا سراغ عکس ها بریم:

توی این عکس،مامان خانومی داشت برات کلاه میبافت و یه لحظه ی خیلی جالب شما خمیازه کشیدی...

اینجا داشتی خواب میدیدی و لب های خوشگلتو تکون میدادی گفتم حیفه عکس نگیرم!

لایک...

فرشته زیبای ما،

عااااااااااااااااااااشقتیم

یه گربه دارم توی خونمون هییییییییییییییییییییییشکی ندارهсмайликсмайлик

و در آخر،ببخشید کیفیت این عکس بده ولی گفتم گذاشتنش خالی از لطف نیست...صدرا در حال ماچ کردن سبحان(پسرخاله)...محبت

دوستتون دارمزیبا

پسندها (5)

نظرات (7)

الهه
25 آبان 95 18:19
سلام اجی خوبی خداروشکر که اذیت نشد ان شاءالله که تو هم آزمونتو عالی بدی اجی اما بدون استرس و اضطراب ان شاءالله.
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام گلم ممنون خوبم شما چطوری؟دستت درد نکنه از دعای خوووووووووووووبتببینم چیکار میکنم آزمون تیزهوشان رو...هیییییییییییییی خدا...هیییییییییییییییییییی
آجی ثمینـــــ ❤
26 آبان 95 14:07
وووووویییییییییییی!قربونششششششششششششش بشممممم چقدررررررررر نازهآجی جونم مراقب فرشته کوچولو باشمنتظرتم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام خانومی ممنون آره خیلی جیگر شده جدیدا زیاد میخنده
سیما
26 آبان 95 16:13
خیلی عکساش ناز شده/ مواظبش باشی یه وقت توی این فصل سرما نخوره
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام مرسی سیما جونیشما هم مواظب امیرحسین جون باشید...
نسیم خانومــــــ♡
27 آبان 95 18:23
داداشی جونم عااااااااااااااااااااااااااشقتم ...
آیسـآن
3 آذر 95 20:51
اما من که لینک نیستم عزیزم توی پیجت. لینکت کردم فعلا من لطفا زود تر بررسی کن
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام برای این لینکتون نیست که وبتون حذف شدهمن دوست ندارم بازدید کننده های عزیز برن توی لینک وب های حذف شده...ببخشید
مامان سما
7 آذر 95 22:15
چ عکسای ناااااااااااااااااااااااازی...... تنش همیشه سالم باشه... ایشالله همیشه در برابر هرسختی مث الان که مقابل واکسنش تحمل داش در برابر سختیای زندگیشم مقاوم باشه...
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام سما جونممنون ایشالله که همیشه مقاومت می کنه در برابر سختی ها و مشکلاتخداکنه یه روزی شما هم عکسای گل پسرتو بذاری و ما ببینیم و خوشحال بشیم
*❤✿✿✿( مهتاب )✿✿✿❤*
3 دی 95 1:45
وای سبحانتون چقدر خوشملههههههههههههه مثل صدرا وای خیلی ناناسین من دلم نینی موخواد بازی کنم باهاش
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
ممنونم آجی نظر لطفته...به مامانت بگو یه نی نی بیاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد