صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 15 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤فاخته❤

یه سلام زمستونی!

1395/12/16 20:36
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...یه سلام زمستونی...

من اومدم با یه معذرت خواهی بعد از کلیییییییییییییییییی تاخیرغمگین

امیدوارم که حالتون عالی باشهمحبت

زیاد نمی تونم روی نت باشم بعدا کاااااااااااااامل اتفاقاتی که افتاد رو تعریف میکنم(اتفاق های خوبی افتاده)

و همینطور چند تا عکس توپ از صدرافرشته

ممنونم که وبم رو دنبال می کنید دوست های عزیزممممممممممممممبوس

پسندها (1)

نظرات (9)

الهه
18 اسفند 95 15:14
سلام اجی خوبی ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشی اجی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام خوبم مرسی ایشالله تو هم همینطور آجی خوووووووووووبم
معصومه باروئی
20 اسفند 95 16:49
سلام نسیم جون منتظر عکس ها آقاصدرا هستیم راستی 8ماهگیش هم که فردااست 8ماهگیش مبارک باشه
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام عزیزم حتما...من اینقدر درگیر بودم که نتونستم 8 ماهگیش رو پست بذارم ممنون از اینکه اومدی پیشمووووووووووون
*❤✿✿✿( مهتاب )✿✿✿❤*
23 اسفند 95 14:28
عید وبم دعوتیا^^ +آپم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
چشم مهتاب خانوووووم
الهه
24 اسفند 95 10:04
سلام اجی خوبی ۲۵ و ۲۶ اپم اجی اگه تونستی بهم سر بزن اجی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام دوست خوبم متاسفانه این چند روز درگیر بودم نتونستم بهت سر بزنم ولی حتما جبران می کنم
الهه
29 اسفند 95 10:56
سلام اجی خوبی سه شنبه اپم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن اجی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
اطاعت قربااااااان
*❤✿✿✿( مهتاب )✿✿✿❤*
1 فروردین 96 10:32
عید شوما مبارک نوروزتون سه چهارک^-^ سر سفره دعات کردم +عاقا میگما تویو بم رمز پست های رمز دارت هر کدومشو که میتونی بدی رو بهم بده منم ببینم خب دوناه دالم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
مهتاب جونم عید تو هم مبارک باشه عزیزم رمز برداشته شد
*❤✿✿✿( مهتاب )✿✿✿❤*
23 فروردین 96 13:10
اجی نسیم جونم تفلدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک بیا وبم تویو بم برات تفلد گرفتم به مناسبت روز تفلدت یعنی امروز
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلاممممممممممممممممم خییییییییییییلی ممنون آجی جون شرمندم کردی ایشالله بتونم جبران کنم
الهه
23 فروردین 96 15:59
سلام اجی خوبی تولدت مبارک اجی تولدت رو تبریک میگم بهت ان شاءالله که همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق و خندونو خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی اجی بازم تولدت مبارک دوست دارم تا ابد
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام آجی الهه...ممنون که به یادم هستی
معصومه باروئی
23 فروردین 96 18:42
سلام آجی خوبی؟ تولدت مبارک باشه.
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام معصومه جون خیلی ممنون دوووووووووست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد