صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 25 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

❤فاخته❤

سلام!!!

1394/11/12 19:41
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان.خوبین؟من میخوام خاطرات خودم و مامانمو تا زمانی که آجی یا داداشم به دنیا میاد بنویسم.آخه هنوز جنسیتش معلوم نیستسکوتهمه میگن پسره ولی من ایمان دارم دخترهفرشتهاز لباسایی که براش میخریم تاااااااا یک سالگیش و بازیا و شیطونیاش.ممنونم که حمایتم میکنینمحبتمحبتدوستون دارم هوااارتاخندونک...
 

پسندها (3)

نظرات (1)

نسیم
15 اردیبهشت 96 14:03
وبت عالیه عزیزم ارزوی سلامتی کامل برای هم تو همو مامانت وهم داداشت دارم موفق باشی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
ممنون نسیم جون وب تو هم فوق العادس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد