صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

❤فاخته❤

مرسی از لطفتوووووووووون

1395/1/14 15:19
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام داداشــــــــــقویـــــــــــ جونییییییییییییییی...اینقدر خوشحالم الان...می خوام توی این پست از همه ی کسایی که توی این مدت وبلاگم رو تشکر کنم.شماها خیییییییلی به من لطف دارین.و این هم اسم کسایی که وبم رو دنبال می کنن:

1_سیما جونی،آجی نازم... آدرس وبش:http://azin-man.niniweblog.com/

2_محجوب بانوی عزیزم...آدرس وبش:http://booyehbehesht.niniweblog.com/

3_مامان سمای عزیز که با حرف های زیباشون به من امید میدن...آدرس وبشون:http://god.niniweblog.com/

4_مائده جون،دوست نازم...آدرس وبش:http://pay.niniweblog.com/

5_آرزوی مهربون و مامان هستی کوچولو.(همشهری من)آدرس وبش:http://hasti-koochooloo.niniweblog.com/

6_میس مریم،دوست گلم(همشهری من)آدرس وبش:http://nanaziha600040.niniweblog.com/

7_عاطفه جون...آدرس وبش:http://nicelife.niniweblog.com/

8_سمیه خانوم،مامان غزل گلی.آدرس وبش:http://babymah.niniweblog.com/

9_مامان و بابای آقا سورنا.آدرس وبش:http://sorena-ysi.niniweblog.com/

10_مامان ویدای گل.براش دعا کنین دامنش سبز بشه.آدرس وبش:http://139294.niniweblog.com/

11_خاله ی امیر حسین کوچولو.آدرس وبش:http://amirhoseinkochooloo0.niniweblog.com/

12_معصومه جون.آدرس وبش:http://khateratemaniniha.niniweblog.com/

13_آرشیدا خانوم ناز.آدرس وبش:http://arshida1394.niniweblog.com/

14_مامان علیرضا جونی.آدرس وبش:http://alireza-ilbeygi.niniweblog.com/

امیدوارم که کسی رو جا نینداخته باشم.ممنونم از همه ی زحماتتون.فعلا من برم.بای بایبای بای

پسندها (6)

نظرات (12)

آرش
14 فروردین 95 18:03
ممنون نسیم خانوم و متشکر از اینکه به وبلاگ ما سر زدید و خوشحالم که با سالروز دو قلو های ما در یک روز به دنیا اومدید.امیدوارم خدا داداش کوچولوتو برای خودت و مامان و بابات نگهداره.
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
خواهش می کنممنم خییییییییییلی خوش حالم که با دوقلوها توی یه روز به دنیا اومدم.ممنون که اومدین پیشم
♥دختر عمه پری کوچولو♥
15 فروردین 95 13:15
عجب خواهری دارم من/////میدونی چیه می خوام 300 بار بنویسم نسیم که خیالت راهت شه حالا بشین و ببین/ نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم نسیم خواهر گلی خودم///راضی شدی بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
وااااااااااااااای خواهر جونم تو چقدر مهربونی... خسته نشدی عزیزم؟؟؟ ممنونم خواهری که پیشم میای❤❤❤❤❤❤
♥دختر عمه پری کوچولو♥
15 فروردین 95 13:17
ممنونم که منو هم توی لیستت قرار دادی نسیمـــــــــــــــــ گلی //خواهری گلیــــــــــــــــــــــــــ//خواهری کوچولو//خواهرجونیــــــــــــــــــــــــــــــــــ//مهربون ترین خواهری دنیا//عزیز ترین خواهر کوچولوی خودمـــــــــــــــــ
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
آخه مگه میشه بهترین خواهری دنیا رو تو لیست قرار نداد؟؟؟؟؟الهی فدت بشم❤ اینقدر قربون صدقه ی من نرو عزیزم...تقدیم با عشق❤❤❤❤
♥دختر عمه پری کوچولو♥
15 فروردین 95 13:17
عاشقتمـــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــــــــ♥ـــــــــــــــــ♥ــــــــــــــ♥ــــ
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
منم همینــــــــــــــــــــــ❤❤ـــــــــــــ طور
خاله معصومه و بچه ها
15 فروردین 95 15:40
مرسی از اینکه من رو هم توی لیست قرار دادی اصلا باورم نشد تا اینکه رفتم آدرس وبلاگم رو کپی پیست کردم و مطمئن شدم خواهری گلم مرسی خواهری گلم دوستت دارم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم.هر کسی که وب من رو بخونه دوست من حساب میشه.حالا شما که جای خود داری
مائده جون
15 فروردین 95 17:24
سلام نسیم جون وبت عااااااااااااااااالیه!راستی پیشاپیش تولدت مبارک!مواظب نی نی باش...
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
ممنونم...چه عجب یکی تولدم رو یادش بود
محجوب بانو
15 فروردین 95 18:29
سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون خیلی خوشحالم که من رو دوست خودت میدونی خوشکلمممممم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم کاری نکردم آخهشما که اصلا از بقیه جدایی...
✿میس مریم✿
15 فروردین 95 19:33
همیشه شاد باشی دوست عزیز همشهری گل
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
مرسیـــــــــــــــــ همشهری
خورشید مامانی لیلیا
16 فروردین 95 17:27
ای جوووونم چه وبلاگی...عالی بود نوشته هات نسیــــــم جونم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
ممنونممممممم نظر لطفته
خاله معصومه و بچه ها
17 فروردین 95 15:08
راستی تولدت مبارک پیشاپیش خواهری گلم انشاالله که عمرطولانی ای داشته باشی همراه باسلامتی و تندرستی و موفقیت خواهری من خوشحالم که ازطریق نی نی وبلاگ دوتا دوست مهربون پیدا کردم که وبلاگاشون عالی و زیبا است یکیش که قطعا خودت هستی و یکیشم سیما جون است دیگه حرفی ندارم برای گفتن فقط دوباره می خوام تولدت را البته پیشاپیش تبریک بگویم . راستی تولدت چندم میفته؟
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام ممنون که به وبم میای و بهم امید میدی.خواهش میکنم این نظر لطفته عزیزممن تولدم 23 فروردینه که دوشنبه میشه.امیدوارم موفق باشی.بووووووووووووووس
مامان آرزو
18 فروردین 95 3:19
خیلی نوشته هات عالیه عزیزم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
ممنون خانومی...چرا دیگه پست میذارین؟؟؟
مامان سما
18 فروردین 95 20:13
عزیزدلمی خوشکلم‌.....فدات بشم من .... ک اینقدر دختر خوب و مهربونی هستی.... مرسی ک به فکر بودی.....
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.بازم پیشمون بیاین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد