صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

❤فاخته❤

نظر نمیدین!!!

1395/1/11 12:17
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداشـــــــــــــقویـــــــــی.حالم اصلا خوب نیست.می دونی چرا؟؟؟آخه دوستای نی نی وبلاگیم دیگه نظر نمیدن.غمگیندیگه دلم می خواد این نوشتن خاطرات رو ول کنم و چهار پنج سال دیگه بیام و بگم که داداشم حسااااااااااااابی بزرگ شده.سکوتدیگ دلم نمیخواد بنویسم...شما حس من رو نمی دونین وقتی که با اشتیاق می بینم که 12 تا نظر تایید نشده دارم و اینقدر خوش حال می شم و امید می گیرم که خدا می دونه...اما وقتی سه روز نمیام ولی حتی یه دونه نظر هم ندادین،دلم آتیش میگیرهگریهگریه دیگه از همه چی نا امید میشم...پس خواهشا اگه میشه یه نیم نگاهی هم به وبلاگم بندازین وگرنه مجبور می شم وبلاگم رو حذف کنمغمگین

تو رو خدا یه نظر بدین...تو رو خدا...گریهگریهاگه نظر ندین شاید مجبور بشم وبلاگم رو حذف کنم.پس...

پسندها (5)

نظرات (13)

♥دختر عمه پری کوچولو♥
11 فروردین 95 12:41
سلام نسیم جوووووون//خواهر گلم ببخشید نظر نمیدم ولی باور کن که هر دفع میام وب حتما بهت سر می زنم ولی نظر نمی دم بیش تر می پسندم هارو می زنم/ یه وقتی هم وبت و حذف نکنی خواهر کوچولو که آزین حسابی از دستت ناراحت میشه نسیم جون//
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام آجی سیما ممنون که پسند می زنی ولی خب نظر بده بفهمم زنده ای!!! نه حذف نمی کنم.( به خاطر آزین گلی )
♥دختر عمه پری کوچولو♥
11 فروردین 95 12:42
تقدیمـــــــــــــــــــــــــ به خواهریـــــــــــــــــــــــــــــــــ . . .
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
از طرف نسیم به:سیما جون وآزین گلی
خاله معصومه و بچه ها
11 فروردین 95 13:42
سلام نسیم جون وبلاگ زیبایی دارید به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال می شوم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
چشم حتما سر می زنم
مائده جون
11 فروردین 95 16:11
سلام نسیم جون....من همیشه به وبت سر میزنم!....خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی....راستی مشکل نی نی تون حل شد؟؟؟؟؟؟
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام منم به تو سر می زنم...بله حل شد
معصومه باروئی
11 فروردین 95 21:33
سلام راستی اجی نسیم وبلاگت رو توی سه تا وبلاگم لینک کردم دوستت دارم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام من هم شما رو لینک کردم
خاله معصومه و بچه ها
12 فروردین 95 13:22
سلام راستی آجی نسیم گلم من این قول رو بهت می دم که هر موقعی که اومدم توی وبلاگت حتما نظر بذارم خواهشا بهم قول بده که وبلاگ زیبات رو حذف نکنی. باشه؟
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم.نه بهت قووووووووووول می دم که وبلاگم رو حذف نکنم.مرسی
خاله معصومه و بچه ها
12 فروردین 95 13:26
نسیم تو 9 سالته؟ آخه نوشته های پستت شبیه به صحبت های یک آدم 15 ساله 19 ساله و 20 ساله می خوره.راستی من کلاس نهم هستم و الان 15 سالمه.
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام بله من چند روز دیگه 10 ساله می شم.یعنی واقعا نوشته هام خوبه؟؟؟
♥فاطمه معصومه♥
14 فروردین 95 21:47
بابا دختر خودتو ناراحت نکن بیخیال نظر و...تو داری خاطراتتو مینویسی خودت باید اظهار نظر کنی نه دیگران عزیزم همینکه میایم میخونیم کافیه نظر فقط یه نظره توی فضای مجازی مثل دنیای واقعی هم به نظر من نباید منتظر نظردیگران بود نظرخودت مهم تر از اینه تو الان حتما بخاطر برادرت اینا رو درست کردی ومینویسی پس مهم نیست دیگران چی میگن.............سعی کن هیچوقت از کسی توقع نداشته باشی جز خدا.ان شاالله همیشه خوب وخندون باشین گلم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
من نمی دونم چی بگم آخه وقتی تو اینقدر مهربونی من حرفی ندارم دیگه...دستت درد نکنه حساااااااااااااابی من رو دل گرم کردی.بازم ممنون❤❤❤❤
خاله معصومه و بچه ها
15 فروردین 95 15:36
نوشته هایت عالی است وقتی می خونم لذت می برم .
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
مرسی گلم
♥فاطمه معصومه♥
15 فروردین 95 17:37
مهربونی ازخودته گلم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
قربونت عزیزم
محجوب بانو
15 فروردین 95 18:26
سلام عزیزم من قبلا برا این پستت نظر گذاشته بودمولی مثل اینکه برات ثبت نشده خیلی خوشحالمممممم که پیشمون میمونی و وب خوشکلت رو خوشکل تر میکنی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
نمی دونم...از دست این نی نی وبلاگآرهـــــــــــــــــــــــــ من می مونم
مامان آرشیدا
16 فروردین 95 2:50
سلام نسیم جون. خیلی وبلاگ زیبایی دادم من همیشه به وبلاگت سرمیزنم. چندبار هم اومدم نظر بدم اما متاسفانه نظراتم ارسال نمیشدن.
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
آخ ببخشید الان شما رو توی لیست قرار می دم...
آبجی نگار
19 فروردین 95 14:40
سلام مرسی که به وب داداشم اومدی آدرسی که الان گذاشتم وب شخصیه خودمه دوست داشتی بیا
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام خواهش میکنم وبت رمز داره نمیتونم بیام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد