صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 15 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤فاخته❤

دلبرکمون و شیرین کاریاش

1396/5/24 18:05
1,444 بازدید
اشتراک گذاری
سلاممممم
چطورین با بدقولیای ما؟؟؟دوستای نازنیم باور کنین چون تیزهوشان میرم کلاسامون از 4 شهریور تا 14 شهریوره و من باید کتاب های تکمیلیو بخونم...
حالا حتما با خودتون میگین قبلا میگفت تیزهوشان دارم سر نمی زنم الان میگه تیزهوشان میرم سر نمی زنم
به هر حال ببخشید دلبرکموووووون هم خیلی شدییییییییید شیطون شده...
این روزا که دیگه خیلی قلدر شده هر موقع از دست مامان خانومی یا بابایی عصبانی میشه دلش نمیاد دست اونا رو دندون بگیره میاد دست منو دندون میگیره
راستیییییی خبر خوبی دارم واستون:
این همه اومدم واسه ی شما نوشتم نتیجه داد...توی مدرسه ی فرزانگان امین (تیزهوشان) به عنوان تنها دانش آموزی که از کلاس هفتم وبلاگ داره انتخاب شدم برای مسابقات وبلاگ نویسی استان و بعدش کشور
یادتون باشه اگه آدرسش رو نوشتم حتما حتما سر بزنین و امتیاز وبلاگمو ببرین بالا...ممنونننننننم ازتون همراهای همیشگی ما
حالا میریم سراغ عکسای شکلات شیرین ما:


شکلاتمون آب شده گذاشتیمش فریزر انرژی بگیره


اینجا هم تولد سبحان جون بود و آقا صدرا برامون اخم کرده




به به!دندونام درد میکنه دارم دستامو میخورم


و در آخر عکسی از سبحان جون خوشگل ما




اینم کارایی که من تو خواب با صدرا می کنم
(این دیگه آخریه)
دوستای نازمممممممم خیلی خوشحالم که این پست رو هم دنبال کردین و برای وبمون وقت میذاریندوستون داریم خییییییلی زیادددددددد
پسندها (5)

نظرات (5)

الهه
25 مرداد 96 23:00
سلام اجی خوبی ماشالله خدا حفظش کنه موفق باشی همیشه اجی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام آجی جونم لطف داری عزیزممممزیبا
الهه
2 شهریور 96 9:40
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن اجی ممنونم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
چشم آجی مهربوووووووووونبغل
❤ بارانا❤
18 شهریور 96 16:20
ای جووونم خدا حفظش کنهه😍🎀🎀😍
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم خدا آجی خوشگل شما رو هم حفظ کنهمحبت
الهه
26 شهریور 96 10:46
سلام اجی خوبی ۲۷ و ۲۸ شهریور اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلامممممممممممبوس باشه عزیزمچشمک
*❤✿✿✿( مهتاب )✿✿✿❤*
8 مهر 96 0:34
سعلااااام بعد از مدت ها برگشتم و آپم سر بزن بهم اجی^^
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلامممممممممممم چقدر خووووووووووووبمحبت حتما میام عزیزمآرام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد