صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 15 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤فاخته❤

سمپادی شدن من و تولد عشقم❤️

1396/4/21 22:35
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
بالاخره اون همه درس خوندن
اون همه نیومدن به وبلاگ
اون همه سر نزدن به شما دوستای گلم
نتیجه داد...
و من
بالاخره
عضوی
از
خانواده
بزرگ
سمپاد(تیزهوشان)
شدم
هووووووووورا
خیییییییییلی خوشحالم
ممنووووووونم
و حالا خبر خوش دیگه
امروز
صدرای عزیز و ناز ما
1 ساله
شد
هوووووووووورا
بازم خییییییلی خوشحالم
که این یعنی خوشحالی ضربدر 2
واااااای این پست فوق العادس...این پست پر شادیه
صدرا جونم
اصلا باورم نمیشه 1 ساله شدی،یک سال از اون همه شوق و اشتیاق و انتظار من گذشت و من خدا رو صد هزار مرتبه شکر می کنم بابت داشتن تو
خیییییییییلی ممنونم که وارد زندگیم شدی و زندگیمو مثل آبنبات شیرین کردی
دوستت دارم صدرا جون گلم
ایشاله 10000000000 زنده باشی عزیزممممممم

پسندها (4)

نظرات (5)

الهه
22 تیر 96 12:45
سلام اجی خوبی مبارک باشه سمپادی شدنت اجی تولد برادرت هم تبریک میگم ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی اجی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
خیلی ممنون شما که همیشه به من و داداش قشنگم لطف داری ایشالله همییییییییییییییییییییییییییییییییییییشه ی همییییییییییییییییییییییییییییییشه خدا تو رو واسه ی ما نگه داره
معصومه باروئی
22 تیر 96 20:56
سلام. مبارک باشه قبولیت توی تیزهوشان و1سالگی آقا صدرای گل هم مبارک باشه
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام سپاس عزیزم ایشالله 100 سالگی خودت
❤فاطمه جون❤
24 تیر 96 15:22
مبارک باشه منم قیبول شدم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
ممنونم مبارک شما هم باشه فاطمه جون
الهه
27 تیر 96 12:27
سلام اجی خوبی ۲۹ و ۲ اپم وقت‌ازاد داشتی بهم سر بزن اجی ممنونم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام الهه جوووووونم چشم عزیزدلم حتما میام
مائده جون
5 مرداد 96 16:37
سلام تبریک میگم منتظر اومدنت بودم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام مهربونمممممممحبت خوبیییییییی؟؟؟ ما هم منتظر بودیم که وقت کنیم و بیایم بهتون سر بزنیمزیبا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد