صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

❤فاخته❤

روز مادر پیشاپیش مبارک...

1395/1/10 21:58
4,306 بازدید
اشتراک گذاری

ای مادر عزیز که جانم فدای تو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

هرگز نشد محبت یاران و دوستان

هم پایه محبت و مهر و وفای تو

مهرت برون نمی رود از سینه ام که هست

این سینه خانه تو و این دل سرای تو

ای مادر عزیز که جان داده ای مرا

سهل است اگر که جان دهم اکنون به پای تو

خشنودی تو مایه خشنودی من است

زیرا بود رضای خدا در رضای تو

گر بود اختیار جهانی به دست من

می ریختم تمام جهان را به پای تو

شاعر:  ابوالقاسم حالت 

(شعر کتاب سوم ابتدایی قدیم و ششم ابتدایی جدید)

روز مادر رو به همه ی مامان های گل به خصوص مامان عزیز خودم تبریک می گم.امیدوارم سال های سال سایشون بالای سرمون باشه.حالا چند تا عکس خوشگل به مناسبت روز مادر ببینین:

به سلامتی همه ی مامان های باردار از جمله مامان خودممحبت

مادرم روزت مبارکفرشتههر چقدر که بگم دوستت دارم کم گفتم...فقط این رو بدون عاشقتم مامانی...محبت

این عکس یه واقعیته.این عکس یعنی عشق من و مامانم...بوس

یعنی من عاشق این متن شدم...محبت


یه کلام:مامان جونم عاشقتمـــــــــــــــــمحبتــــــ

من واقعا نمی دونم چیکار کنم تا زحماتت رو جبران کنم مامانی.فقط این رو بدون اگه تو نباشی منم دیگه نیستمــــــــــــــــــــ ...

دوستت دارم مامان خوشگلم... _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان سما
11 فروردین 95 15:05
عالی بودن.عالی.هم نوشته هات..هم تصاویری که گذاشتی برای روز مادر..... احسنت به تو عزیزم......روز مامانت مبارک..... همین الان بدو برو دست مامانی رو بپوس بپاس زحماتش
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام ممنون یعنی نوشته هام واقعا زیباست؟؟؟مرسی از اظهار نظر قشنگتونروز شما هم مبارک...چشم حتما دستش رو می بوسم.اونم حسابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...
محجوب بانو
12 فروردین 95 14:23
عزیزم روز مامانت مبارررررررک انشالله مامانت همیشه سلامت باشه...
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
خییییییییییلی ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد