صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 24 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

❤فاخته❤

سوال و جواب

1395/1/22 21:06
522 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااای داداشی فردا تولدمه...عشقم باورم نمیشه که این ده سال چقدر زود گذشت...مامان بابام برای کادوی تولدم یه گردنبند مرغ آمین بهم دادن.اینقدر خوشگلههههههههه که نگوچشمکمبارکم باشهخندونک

Image result for ‫گردنبند مرغ آمین‬‎

اینطوریهمحبت

حالا نوبت سوال و جوابه:

1_ بزرگ ترین ترس زندگیت؟؟؟

از دست دادن مامان خانوم،بابایی و صد البته داداش گلمخطا

2_اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟؟؟

هیچی...خجالت

3_اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه،ازش چی میخوای؟؟؟

دو تا آرزو دارم: 1_پایان جنگ 2_سلامتی همهــــــــــــــــــــــ ...محبت

4_کدوم از این حیوون ها رو دوست داری؟؟؟ اسب،سگ،پلنگ،گربه و عقاب

من عاشق اسبم...برام همیشه یه ابهتی داره که قابل وصف نیست...فرشته

5_کارتون مورد علاقت؟؟

اگه قدیمی میخواین،حنا دختری در مزرعه و اگه جدید میخواین،دیجیمون.زیبا

6_چه غذایی رو بد درست میکنی؟؟؟

املت.خیییییییییییلی باهاش کثافت کاری میکنمخندونک

7_اولین واکنشت هنگام عصبانیت؟؟؟

گریه میکنمگریهو صورتم داغ میشهعصبانی

8_با مرغ/دریا/اورانیوم و خسته یه جمله بساز.

مرغ که تازه اورانیوم را کشف کرده بود،خسته ی خسته به دریا رفت...عینک

9_دو بیت شعری که خیلی دوست داری؟؟؟

به جز از علی که آرد پسری ابولعجائب      /         که علم کند به عالم شهدای کربلا راراضی

10_اگه بخوای با تونل زمان فقط یه روز از آینده و گذشته رو سفر کنی،اون روزکدومه؟؟؟

من اگه به آینده سفر کنم،میرم به روزی که داداش جونم به دنیا اومدهبغل و اگه به گذشته سفر کنم،روزی که خودم به دنیا اومدمفرشته

11_چه رنگی هستی؟چرا؟

صورتی...دخملم دیگههههههههههه...چشمکفرشته

12_اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کجا رو انتخاب میکنی؟؟

من عاشق فرانسه ام ولی اصلا دوست ندارم از ایران برمبوس

13_اگه قرار باشه سه تا از دوستای وبلاگیت رو دعوت کنی،چه کسی رو دعوت میکنی؟؟؟

وااااااااااای چه سوال سختیخطا میترسم اسم ببرم اون وقت یکی ناراحت بشهغمگینمن همه ی دوستای وبلاگیم رو دعوت می کردمبغل

14_اگه قرار باشه دو واژه رو از زندگیت پاک کنی،کدوم رو انتخاب میکردی؟؟؟

دروغ و ریاکاریآرام

15_چه کسی رو میخوای ملاقات کنی؟؟؟

امام زمان(عج) و خدا جونمـــــــــــــــــمحبتـــــــــ

16_به نظرت خدا چه رنگیه؟؟؟

به نظرم خدا آبی آسمونیه...

17_اسم دیگه ای واسه وبلاگت؟؟

خاطرات عاشقی من و داداشیـــــــــــقویــــــــــــ ...

18_خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟؟؟

کیویخندونکنه بابا شوخی کردم من شبیه هلووووووووووووووو یکمی هم شکل گلابیآرام

19_سه خصوصیت اخلاقی بدت؟؟؟

نمیتونم نه بگم،خطابه دیگران زود اعتماد میکنم غمگینو بسیااااااااااااار بسیاااااااااااار احساساتیگریه

20_کاشکی...؟؟؟

کاشکی خدا هیچ کدوم از عزیزانم رو ازم نگیرهزیبا           الهی آمین یا رب العالمین

واااااای خدا چقدر حرف زدماخندونکببخشید سرتون رو درد آوردم.دیگه برم به کارام برسم.بای بایبای بای بای بای

دوستتون دارم خیییییییییلی زیاد،چون به چشماتون خییییییییلی میادخندونکخندونکخندونک

پسندها (3)

نظرات (4)

خاله معصومه و بچه ها
23 فروردین 95 13:34
تولدت مبارک خواهری گلم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
مرسی عزیزم
✿میس مریم✿
23 فروردین 95 15:19
صد سال زنده باشی
مامان آرشیدا
25 فروردین 95 2:21
انشالا که همیشه تنت سالم باشه در کنار پدر و مادر و داداشیت
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
مرسی از ابراز محبتتون
مامان سما
26 فروردین 95 13:40
خیلی قشنگ خودتو سوال جواب کردی دختر.......نظرسنجی خیلی قشنگی بود....آفرین برتو....👏👏👏👏
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
واقعا قشنگ بود؟؟؟؟مرسی سمااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد