صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 24 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

❤فاخته❤

❤❤دختر❤❤

1395/1/21 15:13
199 بازدید
اشتراک گذاری
ني ني شكلك
 
 
 
ني ني شكلكدخترني ني شكلك
 
 
من یه دخترم . . .
 

خالقم به نامم سوره نازل کرد . . .

 

من یه دخترم . . .

 

در تقویم روزی به نامم ثبت شده  . . . !

 

با تمام مردانگیت هیچگاه نمیتوانی بفهمی  . . .

 

رنگ صورتی برایم یک دنیاست  . . . !

 

نمیتوانی بفهمی عشق به لاک قرمز را . . . 

 

گریه کردن بدون خجالت را . . .

 

درک کردنش در توانت نیست . . . !

 

من یه دخترم . . .

 

چک نویس هیچ احساس نمیشوم . . .

 

من دخترم . . . دخترانه میخندم . . .

 

پس من را که خندان میبینی

 

دخترم و دخترانه ناز میکنم . . .

 

دخترانه حسادت میکنم . . .

 

اری , من همان دختریم که .  . .

 

عشوه هایم تمام . . .

 

غرور مردانگیت را به باد میدهد . . . . . . .! ! ! ! ! ! ! !

 

من تقریبا یه دختر اینجوریم:ني ني شكلك

ني ني شكلكبه سلامتی همه ی دختر خانوماني ني شكلك

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آرشیدا
26 فروردین 95 14:03
به به چقد تعریف کردی از دخترا، احساس غرور بهم دست داد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد