صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 23 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

❤فاخته❤

معما

1395/1/17 19:15
278 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز 4تاحیوون تصمیم گرفتن از یه درخت نارگیل برن بالا
1شیر
1میمون
1زرافه
و1سنجاب
تصمیم گرفتند که مسابقه بدهند که کدام یک برای
چیدن یک موز ازدرخت از همه سریع تر بالا می رود
فکر میکنی کدام 1برنده می شود؟
پاسخ،بازگو کننده شخصیت توست
پس با دقت فکر کن
پاسخ را در ادامه مطلب ببینید
!!!!
 


پاسخ:
 

.
.
.
.
.
.

اگر پاسخ تو:
شیر است =خسته و کسل هستی
میمون = گیج هستی
زرافه = کاملاٌ تعطیل هستی
سنجاب = ناامید هستی
چرا؟
برای اینکه:
درخت نارگیل که موز ندارد!!
مشخص است که تحت فشارهستی و زیاد کار کردی
باید یک مدتی استراحت کنی...

پسندها (6)

نظرات (4)

maman
17 فروردین 95 19:40
سلام خدا براتون ببخشه عالی بود ممنون میشم به من سر بزنید من لینکتون کردم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
مرسی عزیزم.منم لینکتون کردمببوس آریانا جون رو
محجوب بانو
17 فروردین 95 20:53
من از همون اول متوجه سوال انحرافیت شدم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
چه باهوش
✿میس مریم✿
18 فروردین 95 22:43
هووووف من که این چند وقته واقعا خیلی تحت فشارم و به استراحت نیاز دارم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
وااااااااای حتما یه استراحت حسابــــــــــــــــــی بکن
مامان سما
26 فروردین 95 13:42
ای دختر شیطون....سوال انحرافی میپرسی ما قات بزنیم😀😀😀😁😁
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
ما اینیم دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد