صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 24 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

❤فاخته❤

هنوز هم تقلب...!!!

1395/2/4 15:55
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداشی...

ناراحتم از دست اینایی که جلوی چشمام هستن و صاف صاف نگاه میکنن و دروغ میگن و تقلب میکنن...

دوستان اومدم بگم که وب زیبا ترین دختر دنیا هم تقلبی بود...غمگین

و این بار خودم گزارش تقلب رو دادم...کسی که این وب رو نوشته عکس های یه دختر خارجی رو گذاشته...!!!! و اون رو بجای دختر خودش پارمیس جا زدهعصبانی

آدرس این وب اینه:http://prancissparmis.niniweblog.com/

متاسفم...آخه این فرد عکس های آتلیه ی یه دختری رو میذاشت که موهاش طلایی بود و چشماش آبی...!!!میگفت برای روز پدر رفتیم باغ!!!!!!!آخه مرد حسابی توی باغ آدم آتلیه راه میندازه؟؟؟؟عصبانی

پی نوشت:از فردا رای گیری برای مسابقه شروووووووووووووع میشه...چشمک

پسندها (1)

نظرات (7)

آرش
4 اردیبهشت 95 18:09
سلام به وبلاگ ما سر بزنید و لطفا به آردینآوینا کمک کنید تا در مسابقه دو قلوها نمره بگیرند کد 477 را به 2122773438 بفرستید
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
چشم حتما
مامان سودی
5 اردیبهشت 95 11:00
سلام.ممنون به من سر زدین چه مامان گل و فعالی هستی که مسابقه گذاشتی.آفرین عزیزم بازم پیشت میام
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام من مامان نیستم من آجی یه نیی نی هستم که توی شکم مامانمهدستتون درد نکنه پیشم اومدین
♥ ᓘـاله میــنا ♥
5 اردیبهشت 95 15:10
وای به خدا دارم عقلمو از دست میدم آخه یکی نیست پیگیر باشه؟آخه از دروغ گفتم چی گیرشون میاد؟مرسی عزیزم بابت اطلاع رسانیت
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
من که هنوز هنگمواقعا برای چی اینکار رو میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آرش
5 اردیبهشت 95 17:48
ممنون نسیم جان که به دو قلوها ما رای دادی به دوستان هم اگه تونستی بگو تا بچه ها رای بیارند
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
خواهش میکنمچشم حتما
مامان آرزو
6 اردیبهشت 95 15:29
نسیم جون.رمز پست قبلی رو برام بفرست عزیرم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام خانومی این پست که رمز نداره ادامه مطلب داره!
مائده جون
11 اردیبهشت 95 19:33
سلام نسیم جون وبلاگت خیلی خوشگله!راستی چطوری قالب وبلاگت رو درست کردی عزیزم؟؟؟؟از کدوم سایت این قالب و دریافت کردی؟
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام نظر لطفته گلممن این قالب رو از وبلاگ طراحی های مادری نی نی وبلاگی به آدرس:http://lilitheme.niniweblog.com/ گرفتم. موفق باشی
ساناز
29 اردیبهشت 95 20:51
عزیزم کار شما هم اشتباهه چون شما داری اشتباه یه نفر رو بین مردم پحش میکنی چون اون فرد یه اشتباهی کرده ولی شما نباید اشتباهشو به مردم بیان کنی امیدوارم دیگه اشتباه نکنی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام. من کار اشتباهی نکردم و دارم اشتباه اون فرد رو تذکر میدم تا بقیه عبرت بگیرن.البته فکر کنم خود شما هم وبت تقلبیه!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد