صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 22 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

❤فاخته❤

یه مدت غیبت

1395/2/20 17:27
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر منمحبت

چطوری؟؟؟؟niniweblog.com

امروز قراره بریم سونوگرافی روی ماهت رو ببینمبغل

قربونت بشم من به مدت 3 هفته نمیتونم بیام وبتniniweblog.com

خب چیه مگه؟؟؟؟ امتحان دارم امتحان!!!!!!! میفهمی؟؟؟؟باید درس بخونم حسااااااااااابیniniweblog.com

پس دوستان گلم اگه توی این مدت نبودم نگران نشین.هر چند که میدونم برای شما فرقی ندارهniniweblog.com

خــــــــــــــــــــب پس تا 12 خرداد یا شاید قبل تر،خدا نگهدارniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

محجوب بانو
20 اردیبهشت 95 19:28
خیلی هم فرق داره گلمممم راستی تو آدرس جدیدشو چجوری پیدا کردی؟
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام محجوب خانوم♡ من یه حس ششم دارم بهم میگه .تازه واقعا اسم هابی که برای وبش میذاره ضایعه... من همون موقع فهمیدم که اون، وبش تقلبی و همون پارمیسه
محجوب بانو
20 اردیبهشت 95 19:29
انشالله موفق باشی گلممم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
مرسی عزیزم سلام برسون♥♡♥♡♥
مامان آرشیدا
21 اردیبهشت 95 2:04
سلام نسیم جان. موفق باشی گلم، این چه حرفیه خانومی مگه میشه شما نباشی و ما نگرانت نشیم
سیماخاتون
21 اردیبهشت 95 14:57
من که دلم برات تنگ میشه حسااااااااااااااااااااااااااااااااااابی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
منم همینطور
maman
22 اردیبهشت 95 11:38
سلام کار خوبی میکنی اول درست بعدش با کارنامت برگرد ببینم چی کار کردی
آبجي مهديه
29 اردیبهشت 95 12:46
موفق باشی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد