صدرا جون✿صدرا جون✿، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
نسیم خانومـــ♡نسیم خانومـــ♡، تا این لحظه: 18 سال و 24 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

❤فاخته❤

باز هم تقلب؟؟؟؟؟

1395/1/29 14:46
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.

چطوری داداشی؟؟؟؟بازم حالم گرفته...آخه چقدر تقلب؟؟؟؟؟چقدر دروغ؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای خداااااااااااااگریهگریهگریه

داداشی جونم

یه وبلاگ دیگه هم تقلبی بود...این بار خواهری بلور عزیز اطلاع رسانی کرده بود.

خواهر بلور،ازت ممنونم.خواهر بلور عزیز من این پستت رو تکثیر میکنم.این پست اینه:

سلام دوست محترم در نی نی وبلاگ
به تازگی اشخاصی با عناوین جعلی و داستان های جعلی و عکس هاو مطالب سرقت شده از اینستاگرام، فیس بوک،وبلاگ ،تلگرام و ....
دیگر افراد سعی در مشغول کردن و سر کار گذاشتن و شاید اهداف خطرناک دیگر در فضای
مجازی و فضای پاک نی نی وبلاگ دارند.
از شما خواهشمند است بیشتر به وبلاگ اشخاص و آی پی آنها و محتویات وب آن توجه فرمایید
تا هرچه سریع تر دست این متقلبان آشکار
گردد و مانع از فعالیت آنان گردیم .
لطفا این مطلب را در وبلاگ خود قرار دهید یا نشر دهید تا آگاهی عمومی افزایش یابد .
مطلب ذکر شده فقط برای افزایش اطلاع شماست و هیچ ارزش قانونی دیگری ندارد .
نمونه زیر مشابه بودن دو وب تقلبی و یکسان بودن آی پی آنهاست .
با تشکر
http://s7.picofile.com/file/8247502168/Screenshot_۲۰۱۶_۰۴_۱۶_۲۳_۵۶_۰۴_1_.png

این متقلب توی وبلاگ من هم نظر گذاشته...برین به این آدرس تا ببینین من چجوری جوابش رو دادم:

http://niniweblog.com/commenting/?blogid=nasim85&postid=36&timezone=33042

این متقلب توی وب من با اسم فاطمه السادات اومده و دومین نظر رو داده.جوابی که من بهش دادم اینه:

سلام
نمی دونم تو کی هستی و چی هستی...ففقط میدونم تو،یه متقلبیمیدونی تو داری چیکار میکنی؟؟؟؟با احساسات همه ی مامان های مهربونی که با عشق برا بچه هشون مینویسن هیچ،همه ی نوجوان هایی که خاطره مینویسن هیچ،مامان هایی که منتظرن دامنشون سبز بشه هیچ،تو با احساسات مــــــــــــــــــــــــن،یعنی یه دختر 10 ساله بازی کردی...شاید من 10 سالم باشه و خییییییییلی از چیز ها رو نفهمم اما...
میسپارمت به خدا...

و حالا چند تا عکس بدون شرح...محبت

معنی واقعی دزدی...غمگین

یعنی من عاشق این ضرب المثل فرانسوی شدم...محبت

پسندها (5)

نظرات (5)

فاطمه السادات
29 فروردین 95 15:39
سلام .ببخش منو معذرت میخوام میدونم خیلی کار بدی کردم ولی باور کن قصدی نداشتم میخواستم اعتراف کنم ولی تا اومدم یه پست بنویسم واسه اعترافم خواهری بلور بهم پیام خصوصی داد و برام نوشت چرا این کارا رو میکنی؟دلیلشو برام تو خصوصی بذار .منم واسش توضیح دادم .البته اونم از دستم عصبانی شد ولی بخشید منو ولی نمیدونم از ته دل یانه؟!ولی به زبون آورد که بخشیده منو و من واقعا بهش مدیونم .اگه توهم منو ببخشی که خیلی خوب میشه من یه دختر 17 ساله ام که فریب دوستمو خوردم اون بهم گفت این کارو بکن وگرنه من اصلا چه میدونستم بچه چیه؟تازه من نمیخواستم عکسای دیگرانو بدزدم خواهرم بارداره میخواستم عکس اونو بذارم.ولی پشیمونم پشیمون ... اگه بخشیدی تویه کامنت همینجا بهم بگو.
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام. باور کن من اصلا قصد بدی نداشتماصلا تو برای خواهرت یه وب درست کن.من بخشیدمت توروخدا تو هم منو ببخش
.•♥خواهری بلور♥•.
29 فروردین 95 16:40
سلام گلم نسیم جون من نگفتم که شما تقلب نوشتی ! اشاره کردم که متقلب رو چه گونه شناسایی کنید. شما دختر عزیز و مهربون هستید خدا داداشت رو برات حفظ کنه.موفق باشی نسیم جون آدرس وب من رو نوشتی قسمت بالا یک حوری که من احساس کردم آدرس وب تقلبی آدرس بلوره لطفا آدرس رو اگر می شه بردار .همون بگو خواهر بلور گفته بسه .نگی هم اصلا مشکلی نیست ممنون از هوشیاریت در فضای مجازی
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از اینکه کمکم کردی.آدرس وبت رو هم برداشتمبلور جون رو ببووووووووووس
♥ ᓘـاله میــنا ♥
29 فروردین 95 16:55
خدا شفاشون بده همچین آدمایی رو.خدا از خطا هاشون بگذرهفقط همینو میتونم براشون بخوام.خوشحال میشم بهم سر بزنی دوستم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
کاشکی که شفاشون بده.الهی آمین...
مامان آرشیدا
30 فروردین 95 2:13
سلام نسیم جون، یه سوال؟ واسه چی وب تقلبی درست میکنن؟ راستش من متوجه منظورت از وب تقلبی نشدم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
توی وبت گفتم.
سیمرغ
1 اردیبهشت 95 17:14
سلام عزیزم وب قشنگی داری انشالا به حق این ماه عزیز خدا جوابت رو بده و هر آرزویی داری برآورده کنه خوشحال میشم به منم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم
نسیم خانومــــــ♡
پاسخ
چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤فاخته❤ می باشد